DanskiAnn_215x290mm.screen

KAMPAGNE FOR TWEENS/TEEN-BRAND, DER VÆVER MODEN MED MUSIK OG GIVER OUTFITTERS NATION SIT HELT EGET SOUNDTRACK.

Er der noget, man deler og involverer sig mere i, når man er ung teenager, end musik? Det er i den helt unge målgruppe, vi finder den mest ihærdige idoldyrkelse og de mest entusiastiske musikfans. Med kampagnen ’The Band’ tilføjede tweens/teens tøj-brandet Outfitters Nation derfor en 3. dimension til deres kommunikation og gav deres ”Make Your Mark” koncept et twist af musik.

Et inkognito band skrev en række numre, der blev brugt på kampagnesitet og til brand- og lookfilm, og som blev lagt op til fri streaming på kampagnesite og sociale medier.

Bandet blev holdt hemmeligt for at bevare nysgerrigheden og give musikken plads. Alle elementer i kampagnen blev tilført et hint af musik, fankultur, musikinstrumenter eller dans, for hvad er mode uden musik? Og hvad er musik uden mode?

Kampagnen består af imagebilleder, brandfilm, lookbook, lookfilm, instore-materialer samt et kampagnesite, der fungerer som en hub for de forskellige sociale medier, Outfitters Nation kørte kampagnen på.

DanskiAnn_215x290mm.screen

OutfittersNationWeb

Kampagnen er produceret i samarbejde med fotograf Runolfur Gudbjornsson/Photopop