jt_topfoto33

Ny landsdækkende kæde af guldsmede og urmagere.

Jeweltime er en landsdækkende kæde af knapt 30 butikker, der er gået sammen om at skabe en kæde af dedikerede smykkehandlere og urmagere, som alle ønsker at gøre det til en personlig oplevelse at købe smykker og ure.

Alle butikker i kæden er unikke og individuelle, men markedsføring og indkøb er delvis fælles.

I efteråret 2015 hjalp vi bestyrelsen i Jeweltime med at udviklede deres go-to-market strategi, og vi designede samtidig deres logo og øvrige identitet. Det er vigtigt at deres identitet er tydelig, men samtidig diskret. Butikkerne skal kunne skilte med, at de er en del af Jeweltime, men de er også individuelle med hver deres stil, navn og logo.

Vi designer hver måned en national kampagne for Jeweltime til lokal brug.

identitet

jt_logo

 

jt_bk-copy

 

 

Kampagner

jt_11

jt_12

 

Julekampagne 2015

Julekampagnen 2015 var Jeweltimes lanceringskampagne. Vi valgte at udvikle en native baseret kampagne, der blev delt via bloggere, sociale medier og online ads. Formålet var at få både kvinder og mænd til at deltage i en konkurrence, hvor der var en stor hovedpræmie (100.000,-) og 24 mindre præmier på spil.

Til at introducere Jeweltime og bære konkurrencen ud, producerede vi en musikvideo til en jazzet, moderne og julet genindspildning af Shirley Bassey’s Hey big Spender. Videoen handlede om, hvad der sker når en mand viser sin kvinde kærlighed og interesse – og giver hende et personligt smykke til jul. I videoen havde vi kopieret nogle scener fra kendte film ind, og efterfølgende brugte vi det som et yderligere konkurrenceelement. Vi må desværre ikke vise filmen online pga. rettighederne til Hey big Spender nummeret.

Eksponeringer 1,5 mio / Play-to-end rate 61,3% / CTR 6%

storyboard_jul