FM_ann_A4_sept2013

IØJNEFALDENDE KAMPAGNE FOR EKSKLUSIVT OPTIKERKONCEPT UNDER TEMAERNE PASSION, POSSESSION OG OBSESSION.

Optikerindustrien vokser hurtigt, og konkurrencen om at vinde kundernes opmærksomhed er intens. Hvordan kan butikkerne skille sig ud fra deres konkurrenter, og hvordan er det muligt for forbrugerne at navigere i de oceaner af valgmuligheder, de har, når de skal vælge briller? Det er de spørgsmål, der ligger til grund for konceptet Feinschmecker – et kvalitetsstempel til optikere.

Feinschmecker er et business-netværks-koncept, der ligesom Michelinguidens stjerner hjælper brillekunder til at vælge de optikere, hvor de får den bedste købsoplevelse, det lækreste udvalg og den mest professionelle service.

Den prestigefyldte Feinschmecker-udmærkelse gives til stærke uafhængige forhandlere, og tildeles efter Feinschmecker har godkendt butikken i henhold til en række parametre.

Under Feinschmecker-konceptet har vi lavet kampagnen ’For Your Eyes Only’. En stærk visuel kampagne, der med et univers af dekadence, mystik og erotik understeger konceptets identitet som et passioneret selskab med sans for det bedste af det bedste.