A2_plakat_EAL

Hvor er du i 2020?

Årets elevhvervekampagne for EAL tager udgangspunkt i, hvor langt du kan nå i din karriere på fem år inklusiv studietiden. Vi har besøgt nogle tidligere EAL elever og spurgt dem hvad de laver i dag, og hvordan deres arbejdsmæssige hverdag ser ud.

Før vi designede kampagnen, lavede vi en del research i målgruppen og den viste os, at unge, der står for at vælge en uddannelse, er mere åbne for at modtage seriøs information end traditionelle reklamer. De er informationssøgende og forpustede i et næsten uoverskueligt marked af uddannelsestilbud.

Derfor anbefalede vi EAL at køre en informationskampagne, der på saglig vis viser mulighederne ved et studie på EAL.

2020 kampagnens kontaktpunkter er film, annoncer, outdoor samt website og Facebook. På Facebook interviewes en erhvervsleder fra en større dansk virksomhed hver uge om hvilke kompetencer, deres virksomhed regner med at søge i 2020.

2020 kampagnen kører kontinuerligt i hele ’15 men med et øget medietryk omkring elevoptag.