DB_Topfoto

EN BANK MED OVERSKUD TIL KÆRLIGHED

Efter en tid med krise og bankkrak kæmper mange banker med et image som grå, kedelige og griske. Og det er der måske en grund til. Krisetider har gjort, at mange banker har skåret dybt med sparekniven, og det, der er blevet skåret grundigst ind til benet, er service. Det betyder, at der er langt mellem den personlige kontakt med din bank, og at man oftere møder en tast-selv-menu end en venlig stemme, når man ringer sin bank op.

Djurslands Bank har gennem tiden haft et sundt overskud – både i opsving og kriseperioder. De beholder deres filialer og har en pæn fordeling af dem i Aarhus og omegn.

Og så har de tid til deres kunder. Det vil de gerne kommunikere til nye potentielle bankkunder.

Med kampagnen ”Et sundt forhold” viser de, at de har overskud til deres kunder – komplet med kærlighedserklæringer, bejlerier og en serenade til hele Aarhus. Printuniverset er udviklet i samarbejde med en lokal tegneserietegner. Og nej, det ligner nok ikke rigtig noget, du har set fra en bank før.

DjurslandsBank_print

Radiospot