Danski_denværstetid_2

DEN VÆRSTE TID ER SKIFERIE I DANMARK. MEN MED ET TILBUD FRA DANSKI KAN DEN VÆRSTE TID BLIVE TIL DEN BEDSTE TID

Danskis kommunikationsplatform er baseret på en indsigt om, at skiferien er ”den bedste tid”. Det er de få uger om året, der fylder så meget i livet.

Men hvad med dem der ikke lige har fået bestilt en skiferie i år, måske fordi der skulle spares på feriebudgettet? Eller hvad med dem der har overstået den bedste tid allerede i december, og som nu sidder i Danmark – i januar, i regnvejr, uden et bjerg i sigte?

De sidder tilbage i gråvejret uden følelsen af skiløb i kroppen. Og det er ’Den værste tid’.

Vores tilbudskampagne for Danski vender derfor deres kommunikationsplatform på hovedet og ser skituren fra et andet perspektiv: nemlig fra dem der ikke er af sted. De kunne jo være i markedet for en skirejse (eller en ekstra skirejse), hvis prisen nu var rigtig. Tænk…de kunne gøre den værste tid til den bedste tid.

Danski_Denværstetid_1

Danski_Denværstetid_3

Radiospot