Ny brand- og kommunikationsplatform
for Best Travel. “Rejs dig rig”

Best Travel er en del af Stena Line koncernen, og de har specialiseret sig i at tilbyde guidede “kultur” rejser og krydstogter. De har haft en eksplosiv vækst de seneste år, og havde brug for at få et overblik og en brandstrategi for virksomheden.

Vi startede med at definere deres nuværende image gennem en image survey, hvorefter vi workshoppede os frem til deres ønskede raison d’être: “At berige og udvikle mennesker gennem oplevelser”.

Det nye logo er en opdatering af det gamle plus en symbolsk betydning i kraft af yin og yang referencen, og det nye pay-off “rejs dig rig” underbygger deres raison d’être. Rig på oplevelser. Rig på viden. Rig på kultur. Rig på smag. Rig på…

Reklame for rejsebureauer mener vi grundlæggende skal vække menneskers rejselyst. Man skal se noget, hvor man tænker: “bare jeg var der”. Henimodværdierne skal kommunikeres stærkt, og prisen skal være rigtig i forhold til produktet.

Vi har lavet en 80/20 skabelon for Best Travel. Enten kommunikerer vi 80% produkt og 20% branding, eller også er det 20% produkt og 80% branding. Men det er altid begge dele. På alle platforme…

identitet

BT_standardelementer

 bt_bus-1024x779

annoncer

Webside_ann-doktor_sides

BT_NY